İki Güzel Sergi

DENİZ ONUR ERMAN: “SİYAH KUĞU/BEYAZ KUĞU” ve BOŞLUK

Bu hafta iki güzel sergi gezdim. Bunlardan bir tanesi Deniz Onur Erman’ın “Siyah Kuğu/Beyaz Kuğu” sergisi.  Diğeri ise “Boşluk” Sergisi.

Yaz tatilini geçirdim. Güzel de bir tatil yaptıktan sonra döndüm. Şimdi içimde yeni işler yapmak hatta bir sergi açmak isteği var. Bu istek insanı ister istemez sanata aç bir hale getiriyor. Güzel sergiler görmek bu açlığımı biraz olsun azaltıyor ama yetmiyor.

Bu hafta iki güzel sergi gördüm.  Bunlardan bir tanesi Deniz Onur Erman’ın Soyut Sanat Galerisinde açılan sergisi.  “Siyah Kuğu/Beyaz Kuğu” isimli bu sergide çalışmalar Deniz Onur Erman’ın kadınları, baykuşları ve zaman var.

20171006_1851151863756298.jpg         

*

*

*

*

Boşluk sergisi ise Dilek Karaaziz Şener’in küratörlüğünü yaptığı bir sergi. Sanatçıların boşluk üzerine kişisel yorumları ile şeklillenmiş bu sergiye ben de bir işimle katılmayı çok isterdim doğrusu.

*

*

*Çalışmaların isimlerini hatırlayamadığım için ekleyemedim

9 Ekim 2017, Ankara

