Durum Güncellemesi: 16 Eylül

En son “Döndük Dolaştık Geldik gene” demiştim bir önceki blog yazımda. Evet geldik ve adapte olmaya çalıştığımız bir zaman dilimi söz konusu oldu. Bu zaman dilimi içinde çeşitli jüri üyelikleri ve sınavlar söz konusu olmanın yanısıra, üniversitemdeki odamı toplamak gibi başlangıç aşaması işlerle uğraştım. Önüme bir takım hedefler koydum. O hedeflerle ilgili planlamalar yaptım. Ama bütün bunları yapar ve planlarken önümde bir yığın halledilmesi gereken şey olduğunu görünce canım sıkıldı biraz. Nereden başlayacağını bilmemek de durumun bir parçası gibi gözüküyor.

Yaz süreci içinde kendi kendimle olabilecek bir ruh hali içerisindeydim. Algılarım açıktı, düşüncelerim daha berraktı. Ankara’ya gelince olay çok değişti. Evimdeyim, işimdeyim gücümdeyim ama yazın olduğu gibi değilim. Bunun en önemli işareti de bloğuma bir çok yazı koyarken Ankara’ya geldiğimden beri pek bir şey yazamamış olmam. Şurayı da göreyim ve yazayım ya da şunu da yapayım da yazayım durumu hiç söz konusu olmuyor. Tuhaf. Umarım yakında toparlarım.

16 Eylül 2017, Ankara

